ВИКОРИСТАННЯ МОБІЛЬНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НА УРОКАХ ІНФОРМАТИКИ В УМОВАХ ЗМІШАНОГО НАВЧАННЯ
PDF

Ключові слова

змішане навчання
мобільне навчання
хмарні сервіси в освіті

Як цитувати

Мізюк, В., & Дмитрієва, М. (2019). ВИКОРИСТАННЯ МОБІЛЬНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НА УРОКАХ ІНФОРМАТИКИ В УМОВАХ ЗМІШАНОГО НАВЧАННЯ. Український Педагогічний журнал, (3), 85–93. https://doi.org/10.32405/2411-1317-2019-3-85-93

Анотація

У матеріалах статті висвітлено досвід використання мобільних технологій на уроках інформатики в умовах змішаного навчання. Виявлено, що розвиток цифрового суспільства сприяє удосконаленню як мобільної техніки, так і вмінь учнів її використовувати. Тому використання мобільних засобів на уроках можливе, а іноді необхідне, особливо в умовах недосконалого стану комп’ютерної техніки у школах. Змішане навчання дозволяє поєднати різні форми і методи роботи вчителя й учнів і мінімізувати наявні проблеми технічного й технологічного характеру. Авторами визначено способи застосування мобільних технологій на уроках інформатики в умовах організації освітнього процесу на основі технологій «Перевернутий клас» та «Ротація станцій», а також під час організації індивідуальної чи групової роботи.

https://doi.org/10.32405/2411-1317-2019-3-85-93
PDF
Creative Commons License

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.