Анотація
У статті проведено теоретико-методологічний аналіз і надано результати дослідження економіко-дидактичних складових формування підприємницької компетентності студентів – майбутніх економістів.
Запропоновано рівні реалізації академічної підприємливості у процесі фахового навчання, що створюють основи для поетапного формування глобальної компетентності ('global skills') майбутнього економіста. Висвітлено основи поняття глобального підприємництва, що є складовою результатів фахового навчання. Виділено основні аспекти у структурі глобального підприємництва.
Наголошено на значимості ролі зацікавленого і мотивованого викладача для розвитку економічної творчості та підприємницької ініціативи студентів у їх професійній підготовці як майбутніх фахівців для сучасної економіки та бізнесу.
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.