РОЛЬ ВИКЛАДАЧА У СТАНОВЛЕННІ ГЛОБАЛЬНОЇ ПІДПРИЄМЛИВОСТІ СТУДЕНТІВ
PDF

Ключові слова

академічне підприємництво
глобальна підприємливість
підприємницька компетентність
практико-орієнтоване навчання
студенти

Як цитувати

Ковальчук, Г., & Баніт, Ю. (2019). РОЛЬ ВИКЛАДАЧА У СТАНОВЛЕННІ ГЛОБАЛЬНОЇ ПІДПРИЄМЛИВОСТІ СТУДЕНТІВ. Український Педагогічний журнал, (3), 104–110. https://doi.org/10.32405/2411-1317-2019-3-104-110

Анотація

У статті проведено теоретико-методологічний аналіз і надано результати дослідження економіко-дидактичних складових формування підприємницької компетентності студентів – майбутніх економістів.
Запропоновано рівні реалізації академічної підприємливості у процесі фахового навчання, що створюють основи для поетапного формування глобальної компетентності ('global skills') майбутнього економіста. Висвітлено основи поняття глобального підприємництва, що є складовою результатів фахового навчання. Виділено основні аспекти у структурі глобального підприємництва.
Наголошено на значимості ролі зацікавленого і мотивованого викладача для розвитку економічної творчості та підприємницької ініціативи студентів у їх професійній підготовці як майбутніх фахівців для сучасної економіки та бізнесу.

https://doi.org/10.32405/2411-1317-2019-3-104-110
PDF
Creative Commons License

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.