МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ГУМАНІСТИЧНОЇ ПЕДАГОГІКИ
pdf

Ключові слова

гуманістична педагогіка
здібності
людина
мета
самовдосконалення
цінність
цілісність

Як цитувати

Арцишевський, Р. (2015). МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ГУМАНІСТИЧНОЇ ПЕДАГОГІКИ. Український Педагогічний журнал, (1), 69–76. вилучено із https://uej.undip.org.ua/index.php/journal/article/view/42

Анотація

Досвід реформування національної освіти переконує, що таке реформування може бути успішним лише за умови системності. Роль системоутворюючого чинника може і має відігравати педагогічна теорія, яка ґрунтується на певних методологічних засадах. Метою статті є спроба визначити методологічні засади, на яких повинна вибудовуватися сучасна гуманістична педагогіка: головні положення філософії людини, в яких вона розкривається як найскладніший об’єкт пізнання, як вища цінність, як цілісна система, як істота, наділена здатністю до самовдосконалення і прагненням до самореалізації тощо. Педагогізація цих засад дасть змогу сформулювати головні принципи гуманістичної педагогіки.

pdf
Creative Commons License

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.