Анотація
Стаття присвячена важливій проблемі загальної технології створення структури поняття концепція і, зокрема, концепції розвитку інформаційно-цифрової компетентності майбутніх фахівців комп’ютерних технологій в ході навчання фізики та технічних дисциплін у педагогічних закладах вищої освіти. Проблема полягає у тому, що виник дисбаланс між застарілими змістом та структурою й стандартами освіти; слабким оволодінням викладачами компетентнісним підходом, а відповідно і методиками навчання; має місце недостатня ресурсна підтримка педагогічних фахівців, включаючи обладнання для робототехніки та ЗD друку, слабке оснащення цифровими комплексами та прикладним програмним забезпеченням підготовки вчителів природничих та технічних спеціальностей; невідповідність ключових професійних компетентностей випускників закладів педагогічної освіти викликам цифрового суспільства; розширення участі в підготовці фахівців у закладах вищої освіти з урахуванням їх профільності.

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.