КОНЦЕПЦІЯ РОЗВИТКУ ІНФОРМАЦІЙНО- ЦИФРОВОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ КОМП’ЮТЕРНИХ ТЕХНОЛОГІЙ
PDF

Ключові слова

інформаційно-цифрова компетентність
стандарти освіти
компетентність
концепція розвитку
майбутні фахівці комп’ютерних технологій

Як цитувати

Трифонова, О. (2019). КОНЦЕПЦІЯ РОЗВИТКУ ІНФОРМАЦІЙНО- ЦИФРОВОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ КОМП’ЮТЕРНИХ ТЕХНОЛОГІЙ. Український Педагогічний журнал, (2), 45–52. https://doi.org/10.32405/2411-1317-2019-2-45-52

Анотація

Стаття присвячена важливій проблемі загальної технології створення структури поняття концепція і, зокрема, концепції розвитку інформаційно-цифрової компетентності майбутніх фахівців комп’ютерних технологій в ході навчання фізики та технічних дисциплін у педагогічних закладах вищої освіти. Проблема полягає у тому, що виник дисбаланс між застарілими змістом та структурою й стандартами освіти; слабким оволодінням викладачами компетентнісним підходом, а відповідно і методиками навчання; має місце недостатня ресурсна підтримка педагогічних фахівців, включаючи обладнання для робототехніки та ЗD друку, слабке оснащення цифровими комплексами та прикладним програмним забезпеченням підготовки вчителів природничих та технічних спеціальностей; невідповідність ключових професійних компетентностей випускників закладів педагогічної освіти викликам цифрового суспільства; розширення участі в підготовці фахівців у закладах вищої освіти з урахуванням їх профільності.

https://doi.org/10.32405/2411-1317-2019-2-45-52
PDF
Creative Commons License

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.