РЕАЛІЗАЦІЯ ІНТЕГРОВАНОГО КУРСУ З МОВИ ТА ЛІТЕРАТУРИ В ШКОЛАХ З НАВЧАННЯМ МОВ НАЦІОНАЛЬНИХ МЕНШИН
PDF

Ключові слова

інтеграція
мовно-літературна галузь
мови та літератури національних меншин
зміст та шляхи реалізації мовно-літературної інтеграції
шкільний мовно-літературний курс «Російська мова і література. 10-11 класи».

Як цитувати

Фідкевич, О., & Курач, Л. (2019). РЕАЛІЗАЦІЯ ІНТЕГРОВАНОГО КУРСУ З МОВИ ТА ЛІТЕРАТУРИ В ШКОЛАХ З НАВЧАННЯМ МОВ НАЦІОНАЛЬНИХ МЕНШИН. Український Педагогічний журнал, (2), 66–72. https://doi.org/10.32405/2411-1317-2019-2-66-72

Анотація

У статті обґрунтовано проблему реалізації мовно-літературної інтеграції у школах з навчанням мов національних меншин та запропоновано практичні шляхи її реалізації. Репрезентовано методологічні принципи програми інтегративного курсу «Російська мова і література. 10-11 класи».

https://doi.org/10.32405/2411-1317-2019-2-66-72
PDF
Creative Commons License

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.