ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЯКОСТІ ВИКЛАДАННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ У ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИ: МЕТОДОЛОГІЧНИЙ ВИМІР
PDF

Ключові слова

якість викладання
іноземна мова
немовні спеціальності
організаційно-педагогічні умови

Як цитувати

Петрушкова, А. (2019). ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЯКОСТІ ВИКЛАДАННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ У ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИ: МЕТОДОЛОГІЧНИЙ ВИМІР. Український Педагогічний журнал, (2), 125–132. https://doi.org/10.32405/2411-1317-2019-2-125-132

Анотація

У статті авторка досліджує методологічні аспекти проблеми якості викладання іноземної мови та здійснює аналіз умов забезпечення якості викладання іноземної мови у закладах вищої освіти (ЗВО). Для цього вона визначає сутність процесу викладання іноземної мови та розглядає низку понять і термінів, які відображають забезпечення його якості. Уточнюється значення терміну викладання як у вітчизняному, так і в англомовному науковому дискурсі. Розглядається процес викладання іноземної мови на немовних спеціальностях з позиції системного підходу. Також, уточнюється зміст таких ключових понять, як якість викладання іноземної мови та організаційно-педагогічні умови. На думку авторки статті, забезпечення якості викладання іноземної мови можливо за рахунок створення певних організаційно-педагогічних умов, які були підібрані з урахуванням процесу викладання іноземної мови на немовних спеціа льностях у ЗВО.

https://doi.org/10.32405/2411-1317-2019-2-125-132
PDF
Creative Commons License

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.