Анотація
У статті авторка досліджує методологічні аспекти проблеми якості викладання іноземної мови та здійснює аналіз умов забезпечення якості викладання іноземної мови у закладах вищої освіти (ЗВО). Для цього вона визначає сутність процесу викладання іноземної мови та розглядає низку понять і термінів, які відображають забезпечення його якості. Уточнюється значення терміну викладання як у вітчизняному, так і в англомовному науковому дискурсі. Розглядається процес викладання іноземної мови на немовних спеціальностях з позиції системного підходу. Також, уточнюється зміст таких ключових понять, як якість викладання іноземної мови та організаційно-педагогічні умови. На думку авторки статті, забезпечення якості викладання іноземної мови можливо за рахунок створення певних організаційно-педагогічних умов, які були підібрані з урахуванням процесу викладання іноземної мови на немовних спеціа льностях у ЗВО.
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.