ФОРМУВАННЯ СОЦІОКУЛЬТУРНОГО ОБРАЗУ ВІТЧИЗНЯНОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ІНТЕЛІГЕНЦІЇ ПІД ВПЛИВОМ СВІТОГЛЯДНОЇ ПАРАДИГМАЛЬНОСТІ ДРУГОЇ ПОЛОВИНИ ХІХ – ПОЧАТКУ ХХ СТОЛІТТЯ
PDF

Ключові слова

культура
освіта
ментальність
інтелігент

Як цитувати

Чумак, М. (2019). ФОРМУВАННЯ СОЦІОКУЛЬТУРНОГО ОБРАЗУ ВІТЧИЗНЯНОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ІНТЕЛІГЕНЦІЇ ПІД ВПЛИВОМ СВІТОГЛЯДНОЇ ПАРАДИГМАЛЬНОСТІ ДРУГОЇ ПОЛОВИНИ ХІХ – ПОЧАТКУ ХХ СТОЛІТТЯ. Український Педагогічний журнал, (2), 141–147. https://doi.org/10.32405/2411-1317-2019-2-141-147

Анотація

У змістовій наповненості статті аналізується проблема формування соціокультурного образу вітчизняної інтелігенції крізь призму світоглядної парадигмальності досліджуваного періоду. Дослідницьку увагу зосереджено на вокресленні впливу полікультурності на перебіг внутрішньосуспільних процесів, які виявилися перехресними по відношенню до західноєвропейських культурних традицій. Автор зосереджується на відрефлексуванні освітнього поступу Наддніпрянщини крізь призму особистісної самореалізації, побудови тісної взаємодії представників вітчизняної інтелігенції різних регіонів України. Методологічним інструментарієм дослідження послугував біографічний, хронологічно-змістовний, поетапно-проблемний, історико-генетичний, історико-педагогічний та порівняльний методи.

https://doi.org/10.32405/2411-1317-2019-2-141-147
PDF
Creative Commons License

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.