Анотація
У змістовій наповненості статті аналізується проблема формування соціокультурного образу вітчизняної інтелігенції крізь призму світоглядної парадигмальності досліджуваного періоду. Дослідницьку увагу зосереджено на вокресленні впливу полікультурності на перебіг внутрішньосуспільних процесів, які виявилися перехресними по відношенню до західноєвропейських культурних традицій. Автор зосереджується на відрефлексуванні освітнього поступу Наддніпрянщини крізь призму особистісної самореалізації, побудови тісної взаємодії представників вітчизняної інтелігенції різних регіонів України. Методологічним інструментарієм дослідження послугував біографічний, хронологічно-змістовний, поетапно-проблемний, історико-генетичний, історико-педагогічний та порівняльний методи.
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.