ДІАГНОСТИКА І ДИДАКТИЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ У МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ МОТИВАЦІЇ УМІННЯ ВЧИТИСЯ
pdf

Ключові слова

молодші школярі
уміння вчитися
полівмотивованість учіння
дидактичні умови
формування позитивної мотивації

Як цитувати

Савченко, О. (2015). ДІАГНОСТИКА І ДИДАКТИЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ У МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ МОТИВАЦІЇ УМІННЯ ВЧИТИСЯ. Український Педагогічний журнал, (1), 85–98. вилучено із https://uej.undip.org.ua/index.php/journal/article/view/44

Анотація

Уміння вчитися у молодших школярів полівмотивоване. Динамічність мотивації зумовлена як віковими, так й індивідуальними особливостями ставлення дітей до навчального пізнання, сформованістю загальної готовності до навчання, впливом середовища класу і сім’ї. Визначено дидактичні умови успішного формування в учнів позитивної мотивації учіння: забезпечення суб’єктності позиції учня, гуманізація навчальної взаємодії, урізноманітнення організаційних форм навчання, справедливе оцінювання, сприятливе навчально-розвивальне середовище, емоційність і проблемність змісту і методики навчання.

pdf
Creative Commons License

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.