Анотація
У статті досліджуються проблеми особливостей мотиваційної сфери особистості щодо її соціалізації як складової соціальної рефлексії майбутнього вчителя. Аналізуються теоретичні основи мотивації (механізми, структура, чинники розвитку) відповідно до пріоритетів розвитку сучасної освіти загалом, професійної зокрема, у їх контексті – мотиваційно-соціалізаційна компонента у структурі соціальної рефлексії. Пропонуються підходи до виділення та обґрунтування основних мотивів розвитку соціально-рефлексійної компетентності вчителя, що реалізує функції власної соціалізації як студента, формування готовності до сприяння соціалізації школярів у майбутній професійній діяльності. Також визначено вимоги щодо підвищення ефективності мотивації соціалізації майбутнього вчителя у процесі розвитку їх соціальної рефлексії на етапі професійного становлення.
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.