Анотація
У статті висвітлено тенденції суб’єкт-суб’єктної взаємодії між учасниками навчальної діяльності, проаналізовано концептуальні засади розвитку суб’єкт-суб’єктної взаємодії у системі повної загальної середньої освіти з огляду на втілення ключових реформ Нової української школи. Акцентовано увагу на інтеграції ключових і загальнопрофесійних компетентностей у навчальній діяльності, яка спрямована на формування в учнів здатності застосовувати знання й уміння у реальних життєвих ситуаціях. Значну увагу приділено ролі вчителя у розвитку суб’єкт-суб’єктної взаємодії старшокласників. Охарактеризовано потенціал освітніх галузей у процесі розвитку суб’єкт-суб’єктної взаємодії у системі повної загальної середньої освіти.
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.