ФОРМУВАННЯ СУБ’ЄКТ-СУБ’ЄКТНОЇ ВЗАЄМОДІЇ СТАРШОКЛАСНИКІВ У КОНТЕКСТІ ПЕРСПЕКТИВ РОЗВИТКУ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ
pdf (English)

Переглядів анотації: 75

Ключові слова

суб’єкт-суб’єктна взаємодія
навчальна діяльність
Нова українська школа
учень
вчитель

Як цитувати

Скиба H. (2018). ФОРМУВАННЯ СУБ’ЄКТ-СУБ’ЄКТНОЇ ВЗАЄМОДІЇ СТАРШОКЛАСНИКІВ У КОНТЕКСТІ ПЕРСПЕКТИВ РОЗВИТКУ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ. Український Педагогічний журнал, (4), 60–68. https://doi.org/10.32405/2411-1317-2018-4-60-68

Анотація

У статті висвітлено тенденції суб’єкт-суб’єктної взаємодії між учасниками навчальної діяльності, проаналізовано концептуальні засади розвитку суб’єкт-суб’єктної взаємодії у системі повної загальної середньої освіти з огляду на втілення ключових реформ Нової української школи. Акцентовано увагу на інтеграції ключових і загальнопрофесійних компетентностей у навчальній діяльності, яка спрямована на формування в учнів здатності застосовувати знання й уміння у реальних життєвих ситуаціях. Значну увагу приділено ролі вчителя у розвитку суб’єкт-суб’єктної взаємодії старшокласників. Охарактеризовано потенціал освітніх галузей у процесі розвитку суб’єкт-суб’єктної взаємодії у системі повної загальної середньої освіти.

https://doi.org/10.32405/2411-1317-2018-4-60-68
pdf (English)
Creative Commons License

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.