ОСНОВНІ СКЛАДОВІ ІНФОРМАЦІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ІСТОРІЇ
pdf

Ключові слова

інформація
інформаційна компетентність
інформаційно-цифрова компетентність
інформаційно-комунікаційна компетентність
майбутні вчителі
компетентнісний підхід

Як цитувати

Гриценко, А. (2018). ОСНОВНІ СКЛАДОВІ ІНФОРМАЦІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ІСТОРІЇ. Український Педагогічний журнал, (4), 86–90. https://doi.org/10.32405/2411-1317-2018-4-86-90

Анотація

У даній статті аналізуються основні складові інформаційної компетентності майбутніх учителів історії. Представлено використання декількох варіантів даного поняття в науковій літературі та навчально-методичній документації: «інформаційна компетентність», «інформаційно-цифрова компетентність», «інформаційно-комунікаційна компетентність».
Зосереджено увагу на ряді відмінностей щодо назви інформаційної компетентності та її складових у майбутніх учителів і учнів закладів загальної середньої освіти, з якими вони будуть працювати у своїй професійній діяльності.

https://doi.org/10.32405/2411-1317-2018-4-86-90
pdf
Creative Commons License

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.