ФОРМУВАННЯ У МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ УМІНЬ ПРАЦЮВАТИ ІЗ ЗАГОЛОВКОМ ТЕКСТУ
pdf

Ключові слова

лінгвістика тексту
текст
заголовок
комплекс вправ

Як цитувати

Васильківська, Н. (2018). ФОРМУВАННЯ У МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ УМІНЬ ПРАЦЮВАТИ ІЗ ЗАГОЛОВКОМ ТЕКСТУ. Український Педагогічний журнал, (4), 126–133. https://doi.org/10.32405/2411-1317-2018-4-126-133

Анотація

У статті доведено необхідність взаємозв’язаного опрацювання елементів лінгвістики тексту та формування мовленнєвих умінь учнів. Здійснено аналіз останніх досліджень і публікацій. Охарактеризовано програму, підручники для початкової школи з точки зору досліджуваної проблеми. Проаналізовано зв’язні писемні висловлювання молодших школярів, з’ясовано недоліки мовлення та їх причини. Описано науково-теоретичні засади та методичні рекомендації щодо опрацювання елементів лінгвістики тексту, зокрема, методику роботи із заголовком. Подано класифікацію вправ (залежно від рівня самостійності й пізнавальної активності: розпізнавальні, конструктивні, творчі). Описано різноманітні завдання, які можна пропонувати учням до виконання відповідних вправ. Подано багато прикладів відповідних завдань на текстовому матеріалі. Визначено перспективи подальших розвідок у даному напрямку.

https://doi.org/10.32405/2411-1317-2018-4-126-133
pdf
Creative Commons License

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.