Анотація
Статтю присвячено огляду системи шкільної освіти в Китаї на сучасному етапі, зокрема її
організації, механізмам управління, напрямам розвитку. Автор зосереджується на шкільній системі освіти континентального Китаю, надає короткі відомості про Гонконг, Макао та Тайвань. У статті також висвітлюються основні офіційні документи, які регулюють функціонування шкільної системи, зокрема закони про освіту, стратегічний план реформування та розвитку освіти у Китаї на 2010-2020 рр. тощо. Зроблено висновок, що шкільна система освіти Китаю перейшла від національної, високоцентралізованої до децентралізованої, що уможливило зробити шкільну освіту більш рівноправною й дозволило покращити якість освіти та забезпечити кращі результати для великої кількості учнів.
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.