КИТАЙСЬКА ШКІЛЬНА СИСТЕМА: СУЧАСНИЙ СТАН ТА ШЛЯХИ РОЗВИТКУ
PDF (English)

Ключові слова

КНР
шкільна система освіти
організація
розвиток

Як цитувати

Шпарик O. (2018). КИТАЙСЬКА ШКІЛЬНА СИСТЕМА: СУЧАСНИЙ СТАН ТА ШЛЯХИ РОЗВИТКУ. Український Педагогічний журнал, (3), 5–13. https://doi.org/10.32405/2411-1317-2018-3-5-13

Анотація

Статтю присвячено огляду системи шкільної освіти в Китаї на сучасному етапі, зокрема її
організації, механізмам управління, напрямам розвитку. Автор зосереджується на шкільній системі освіти континентального Китаю, надає короткі відомості про Гонконг, Макао та Тайвань. У статті також висвітлюються основні офіційні документи, які регулюють функціонування шкільної системи, зокрема закони про освіту, стратегічний план реформування та розвитку освіти у Китаї на 2010-2020 рр. тощо. Зроблено висновок, що шкільна система освіти Китаю перейшла від національної, високоцентралізованої до децентралізованої, що уможливило зробити шкільну освіту більш рівноправною й дозволило покращити якість освіти та забезпечити кращі результати для великої кількості учнів.

https://doi.org/10.32405/2411-1317-2018-3-5-13
PDF (English)
Creative Commons License

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.