ПЕДАГОГІЧНІ ТЕХНОЛОГІЇ НАВЧАННЯ В УМОВАХ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ: ВЕКТОР РОЗВИТКУ
PDF

Ключові слова

нова українська школа
профільне навчання
педагогічна технологія
інтелектуальний розвиток особистості

Як цитувати

Паламарчук, В., & Барановська, О. (2018). ПЕДАГОГІЧНІ ТЕХНОЛОГІЇ НАВЧАННЯ В УМОВАХ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ: ВЕКТОР РОЗВИТКУ. Український Педагогічний журнал, (3), 60–66. https://doi.org/10.32405/2411-1317-2018-3-60-66

Анотація

Стаття присвячена проблемі технологізації освітнього процесу в умовах нової української школи, що сприятиме підвищенню його якості, глибшому використанню потенціалу закладів загальної середньої освіти, ширшому впровадженню у педагогічний процес інноваційних підходів, сучасних розвивальних засобів, методів, форм навчання. У статті проаналізовано предмет педагогічної технології, розглядаються сутність та її види, різні аспекти впровадження технологічного підходу в закладах загальної середньої освіти в умовах профільного навчання. Доводиться важливість теорії педагогічної технології для нової української школи, необхідність пошуку раціональних шляхів навчання, розробки сучасних тенденцій, базових принципів і обґрунтування особливостей їх реалізації в умовах нової української школи

https://doi.org/10.32405/2411-1317-2018-3-60-66
PDF
Creative Commons License

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.