Анотація
Стаття присвячена проблемі технологізації освітнього процесу в умовах нової української школи, що сприятиме підвищенню його якості, глибшому використанню потенціалу закладів загальної середньої освіти, ширшому впровадженню у педагогічний процес інноваційних підходів, сучасних розвивальних засобів, методів, форм навчання. У статті проаналізовано предмет педагогічної технології, розглядаються сутність та її види, різні аспекти впровадження технологічного підходу в закладах загальної середньої освіти в умовах профільного навчання. Доводиться важливість теорії педагогічної технології для нової української школи, необхідність пошуку раціональних шляхів навчання, розробки сучасних тенденцій, базових принципів і обґрунтування особливостей їх реалізації в умовах нової української школи
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.