ОСОБЛИВОСТІ ПЕДАГОГІЧНОЇ РОБОТИ З ОБДАРОВАНИМИ ДІТЬМИ
PDF (English)

Ключові слова

обдарованість
обдаровані діти
види обдарованості
негативні явища обдарованих
конструювання навчального матеріалу
дослідницька активність
пошукова активність
підготовка педагога

Як цитувати

Педорич A. (2018). ОСОБЛИВОСТІ ПЕДАГОГІЧНОЇ РОБОТИ З ОБДАРОВАНИМИ ДІТЬМИ. Український Педагогічний журнал, (3), 144–150. https://doi.org/10.32405/2411-1317-2018-3-144-150

Анотація

Розглянуто особливості педагогічної роботи з особливим підростаючим поколінням з ознакою обдарованості. Проаналізовано поняття «обдарованість» і «обдаровані діти». Висвітлено питання існуючих методик діагностування обдарованої дитини. Розглянуто види обдарованості. Розкрито проблеми обдарованої дитини в школі і суспільстві. Досліджено та проаналізовано основне коло проблем в роботі з обдарованими дітьми в роботі закладів загальної середньої освіти Чернігівської області та подано якісні показники готовності вчителів регіону для роботи з такими учнями. Подано варіанти покращення змісту навчального матеріалу для обдарованих дітей за рахунок його переконструювання. Перераховано аспекти у підготовці педагогів до роботи з обдарованими дітьми.

https://doi.org/10.32405/2411-1317-2018-3-144-150
PDF (English)
Creative Commons License

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.