Анотація
Розглянуто особливості педагогічної роботи з особливим підростаючим поколінням з ознакою обдарованості. Проаналізовано поняття «обдарованість» і «обдаровані діти». Висвітлено питання існуючих методик діагностування обдарованої дитини. Розглянуто види обдарованості. Розкрито проблеми обдарованої дитини в школі і суспільстві. Досліджено та проаналізовано основне коло проблем в роботі з обдарованими дітьми в роботі закладів загальної середньої освіти Чернігівської області та подано якісні показники готовності вчителів регіону для роботи з такими учнями. Подано варіанти покращення змісту навчального матеріалу для обдарованих дітей за рахунок його переконструювання. Перераховано аспекти у підготовці педагогів до роботи з обдарованими дітьми.
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.