САМООСВІТНЯ ДІЯЛЬНІСТЬ ВЧИТЕЛЯ МУЗИКИ ЯК УМОВА РЕАЛІЗАЦІЇ ТВОРЧОСТІ
pdf

Ключові слова

самоосвіта
самоосвітні вміння
творчість
індивідуальність
музично-педагогічна діяльність
професіоналізм
емпатія

Як цитувати

Дубровіна, І. (2017). САМООСВІТНЯ ДІЯЛЬНІСТЬ ВЧИТЕЛЯ МУЗИКИ ЯК УМОВА РЕАЛІЗАЦІЇ ТВОРЧОСТІ. Український Педагогічний журнал, (1), 37–41. вилучено із https://uej.undip.org.ua/index.php/journal/article/view/515

Анотація

Проаналізовано художню самоосвітню діяльність вчителів музики як наукову проблему. Визначено категорію «художня самоосвіта» педагога-музиканта. Проаналізовано роль самоосвіти у професійному розвитку вчителів музичного мистецтва та шляхи оптимізації навчально-виховного процесу в системі післядипломної педагогічної освіти. Визначено категорію «художня самоосвіта» як умову реалізації творчості вчителя музичного мистецтва. Розглянуто показники художньої самоосвіти вчителів музики в контексті професійного вдосконалення фахівців.

pdf
Creative Commons License

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.