Анотація
У статті йдеться про дефініцію поняття «особистість», її інтерпретації у різні історичні епохи. Розглянуто смислове навантаження цього поняття у різних науках – психології, соціології, етиці та ін. Доведено, що саме у педагогіці інтегруються основні концепції та досягнення цих наук. На сучасному етапі розвитку системи освіти і виховання на перший план у педагогіці виходять завдання створення умов для становлення особистості кожної дитини, з урахуванням особливостей її психічного та фізичного розвитку. Для розробки та впровадження організаційно-педагогічних умов становлення особистості дитини-сироти, формування соціокультурного та виховного простору у дитячому будинку необхідно уявляти сутність цього поняття та особливості різних підходів у осмисленні феномену особистості
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.