Анотація
У статті подано статистичні результати психолого-педагогічного дослідження щодо вивчення динаміки рівнів мотиваційної спрямованості учнів на навчально-дослідницьку діяльність у процесі вивчення таких предметів, як природознавство (3–6 класи), фізика (7–11 класи), астрономія (11 клас). Виконано статистичну обробку отриманих даних для старшої школи, що дозволило констатувати, – рівень мотивації учнів 11-х класів до навчальної та дослідницької діяльності в процесі вивчення фізики (астрономії) статистично достовірно нижчий, ніж рівень мотивації учнів 10-х класів. Дослідження проведено впродовж 2005–2009 рр. та 2013–2016 років. Результати подано у вигляді діаграм, диференційовано – міські школи, школи сільської місцевості, загальний розподіл.
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.