ПЕРЕДУМОВИ ОРГАНІЗАЦІЇ ПЕДАГОГІЧНОГО ПРОЕКТУВАННЯ ІННОВАЦІЙНОГО РОЗВИТКУ ШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ
pdf

Ключові слова

реформування освіти
модернізація освіти
інноваційна проектна діяльність
педагогічне проектування
передумови організації педагогічного проектування
конкурентоспроможність навчального закладу
компетентність педагога

Як цитувати

Пушкарьова, Т. (2017). ПЕРЕДУМОВИ ОРГАНІЗАЦІЇ ПЕДАГОГІЧНОГО ПРОЕКТУВАННЯ ІННОВАЦІЙНОГО РОЗВИТКУ ШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ. Український Педагогічний журнал, (1), 90–97. вилучено із https://uej.undip.org.ua/index.php/journal/article/view/521

Анотація

Педагогічне проектування активно розвивається в сучасній шкільній освіті, як важливий інструмент її реформування і модернізації, завдяки зовнішнім і внутрішнім позитивним передумовам, що склалися в українському суспільстві. У статті розглянуто такі передумови, зроблено спробу їх первинної систематизації. Показано роль передумов у організації та стимулюванні педагогічного проектування, їх вплив на перебіг та результативність інноваційної діяльності, реалізованої в педагогічних проектах для підвищення ефективності навчально-виховного процесу в школі.

pdf
Creative Commons License

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.