ВІРТУАЛЬНА АКАДЕМІЧНА МОБІЛЬНІСТЬ СТУДЕНТІВ: ДОСВІД КАНАДИ
PDF

Ключові слова

академічна мобільність студентів
віртуальна мобільність
віртуальний університет
електронне навчання
МООС
інформаційно-комунікаційні технології
Канада

Як цитувати

Сімак, К. (2017). ВІРТУАЛЬНА АКАДЕМІЧНА МОБІЛЬНІСТЬ СТУДЕНТІВ: ДОСВІД КАНАДИ. Український Педагогічний журнал, (2), 35–40. вилучено із https://uej.undip.org.ua/index.php/journal/article/view/532

Анотація

У статті проаналізовано феномен віртуальної академічної мобільності студентів у системі вищої освіти Канади, представлено переваги та недоліки такої форми мобільності. Розглянуто зарубіжний досвід реалізації віртуальної академічної мобільності засобами масових відкритих онлайн-курсів (MOOC). Автором визначено поняття «віртуальний університет» та здійснено аналіз розвитку віртуальних університетів, зокрема Канадського віртуального університету (CVU). Розкрито важливість дослідження канадського досвіду з метою розвитку віртуальної академічної мобільності студентів та віртуальної інтернаціоналізації вищої освіти України за умов стрімкого розвитку інформаційно-комунікаційних технологій в освіті

PDF
Creative Commons License

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.