Анотація
У статті проаналізовано феномен віртуальної академічної мобільності студентів у системі вищої освіти Канади, представлено переваги та недоліки такої форми мобільності. Розглянуто зарубіжний досвід реалізації віртуальної академічної мобільності засобами масових відкритих онлайн-курсів (MOOC). Автором визначено поняття «віртуальний університет» та здійснено аналіз розвитку віртуальних університетів, зокрема Канадського віртуального університету (CVU). Розкрито важливість дослідження канадського досвіду з метою розвитку віртуальної академічної мобільності студентів та віртуальної інтернаціоналізації вищої освіти України за умов стрімкого розвитку інформаційно-комунікаційних технологій в освіті
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.