ДОСЛІДНИЦЬКО-ІННОВАЦІЙНА ДІЯЛЬНІСТЬ ЯК НОВА КАТЕГОРІЯ ПЕДАГОГІЧНОЇ ІННОВАТИКИ
PDF

Ключові слова

інноваційна діяльність
інноваційно-дослідницька діяльність
інноваційно-впроваджувальна діяльність
дослідницько-інноваційна діяльність

Як цитувати

Меняйло, В. (2017). ДОСЛІДНИЦЬКО-ІННОВАЦІЙНА ДІЯЛЬНІСТЬ ЯК НОВА КАТЕГОРІЯ ПЕДАГОГІЧНОЇ ІННОВАТИКИ. Український Педагогічний журнал, (2), 89–98. вилучено із https://uej.undip.org.ua/index.php/journal/article/view/539

Анотація

У статті проведено теоретичний аналіз поняття «інноваційна діяльність» та виділено три підходи до визначення сутності цього феномену: імплементаційний, інтеграційний та комбінаційний. Запропоновано дві логіко-структурні моделі реалізації інноваційної діяльності: одноетапна та двоетапна. Розкрито сутність інноваційної, дослідницько-інноваційної, інноваційно-дослідницької, інноваційно-впроваджувальної діяльності та визначено їх місце у загальній системі досліджуваних понять. Встановлено різницю між інноваційно-дослідницькою та дослідницько-інноваційною діяльністю, що дало змогу усунути суперечності щодо неоднозначного трактування цих категорій у попередніх дослідженнях. Визначено поняття «дослідницько-інноваційна діяльність» як складова професійної діяльності фахівців.

PDF
Creative Commons License

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.