CУЧАСНЕ МИСЛЕННЯ Й ОСВІТА: МЕТОДОЛОГІЧНИЙ КОНЦЕПТ
PDF

Ключові слова

мислення
філософія
умови невизначеності
нелінійне мислення
суспільний розвиток

Як цитувати

Кремень, В. (2017). CУЧАСНЕ МИСЛЕННЯ Й ОСВІТА: МЕТОДОЛОГІЧНИЙ КОНЦЕПТ. Український Педагогічний журнал, (3), 5–14. вилучено із https://uej.undip.org.ua/index.php/journal/article/view/543

Анотація

У статті обґрунтовано концепт взаємообумовленого розвитку мислення й філософії як соціально значущих феноменів. Зазначено й доведено перетворювальну силу мислення, коли персоніфіковані ідеї стають загальним надбанням простору філософії і культури соціуму. У зв’язку з цим підкреслено значущість сучасного мислення, що ґрунтується на засадах новітніх інтегрованих наукових напрямів. Наголошено на перетворювальному потенціалі нелінійного мислення в умовах невизначеності, що диктуються станом наявного суспільного розвитку. Окреслено завдання освіти й педагогічної науки в умовах необхідності формування нового мислення, сучасного сьогоденню.

PDF
Creative Commons License

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.