ГУМАНІЗАЦІЯ ОСВІТИ ЯК ОСНОВНА ДЕТЕРМІНАНТА РОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІ
PDF

Ключові слова

освіта
гуманізація освіти
свобода
особистість

Як цитувати

Онищук, Л. (2017). ГУМАНІЗАЦІЯ ОСВІТИ ЯК ОСНОВНА ДЕТЕРМІНАНТА РОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІ. Український Педагогічний журнал, (3), 102–108. вилучено із https://uej.undip.org.ua/index.php/journal/article/view/552

Анотація

У статті визначено основну інтенцію поглядів і міркувань українських і зарубіжних учених щодо гуманізації освіти як основної детермінанти розвитку особистості; переосмислено компоненти освітнього процесу в світлі його людинотворчої функції, оскільки гуманізація освітнього процесу є історично необхідною тенденцією, яка потребує відповідних способів включення людини в науково-педагогічні і психологічні механізми засвоєння соціального досвіду, що передається одним поколінням іншому, визначення співвідношення в ньому фундаментальних і спеціальних складових, чуттєво-конкретних і раціонально-логічних форм освоєння дійсності та інших констант і змінних; розкрито цінності гуманітарних знань і гуманітарної освіти, які забезпечують гуманітарну освіченість людини – ключового чинника формування й розвитку її гуманітарної культури; уточнено сутність понять «освіта», «гуманізація освіти», «свобода».

PDF
Creative Commons License

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.