ДІАЛОГОВА ПЛАТФОРМА ЯК ЗАСІБ РЕАЛІЗАЦІЇ КОМПЕТЕНТНІСНОГО УРОКУ
PDF

Переглядів анотації: 22

Ключові слова

компетентність
діалогова платформа
інтеракція

Як цитувати

Смагіна, Т. (2017). ДІАЛОГОВА ПЛАТФОРМА ЯК ЗАСІБ РЕАЛІЗАЦІЇ КОМПЕТЕНТНІСНОГО УРОКУ. Український Педагогічний журнал, (4), 138–144. вилучено із https://uej.undip.org.ua/index.php/journal/article/view/576

Анотація

У статті розкрито особливості сучасного компетентнісного освітнього середовища та зроблено акцент на новому типі освітніх результатів – компетентності. Аналіз наукової літератури засвідчив, що концепт «діалогова платформа» є перспективним засобом реалізації сучасного компетентнісного уроку. Діалогова платформа розглядається як діяльнісне середовище сучасного компетентнісного уроку, що дає змогу учням творчо зреалізувати себе й отримати власну освітню продукцію. Тип і формат діалогової платформи залежить від теми уроку, цілей (очікуваних результатів або кінцевого освітнього продукту уроку) та прийомів, методів і технологій, якими вони будуть реалізовуватися для його створення. У публікації визначено основні умови створення діалогової платформи на уроці та визначено два основних принципи її роботи.

PDF
Creative Commons License

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.