ДІАЛОГОВА ПЛАТФОРМА ЯК ЗАСІБ РЕАЛІЗАЦІЇ КОМПЕТЕНТНІСНОГО УРОКУ
PDF

Ключові слова

компетентність
діалогова платформа
інтеракція

Як цитувати

Смагіна, Т. (2017). ДІАЛОГОВА ПЛАТФОРМА ЯК ЗАСІБ РЕАЛІЗАЦІЇ КОМПЕТЕНТНІСНОГО УРОКУ. Український Педагогічний журнал, (4), 138–144. вилучено із https://uej.undip.org.ua/index.php/journal/article/view/576

Анотація

У статті розкрито особливості сучасного компетентнісного освітнього середовища та зроблено акцент на новому типі освітніх результатів – компетентності. Аналіз наукової літератури засвідчив, що концепт «діалогова платформа» є перспективним засобом реалізації сучасного компетентнісного уроку. Діалогова платформа розглядається як діяльнісне середовище сучасного компетентнісного уроку, що дає змогу учням творчо зреалізувати себе й отримати власну освітню продукцію. Тип і формат діалогової платформи залежить від теми уроку, цілей (очікуваних результатів або кінцевого освітнього продукту уроку) та прийомів, методів і технологій, якими вони будуть реалізовуватися для його створення. У публікації визначено основні умови створення діалогової платформи на уроці та визначено два основних принципи її роботи.

PDF
Creative Commons License

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.