ТИПОЛОГІЯ УРОКІВ У КОНТЕКСТІ СУЧАСНОЇ ЛІНГВОДИДАКТИКИ
pdf

Ключові слова

урок української мови
типологія (класифікація) уроків
аспектні уроки
уроки розвитку комунікативних умінь
мо- дифіковані (інтегровані, нестандартні) типи уроків
варіанти уроків

Як цитувати

Пентилюк, М. (2015). ТИПОЛОГІЯ УРОКІВ У КОНТЕКСТІ СУЧАСНОЇ ЛІНГВОДИДАКТИКИ. Український Педагогічний журнал, (2), 65–78. вилучено із https://uej.undip.org.ua/index.php/journal/article/view/67

Анотація

Аналізується наукова типологія сучасного уроку української мови в процесі розвитку традиційної й новітньої лінгводидактики з середини минулого століття. Особливу увагу приділено сучасним інтерпретаціям типології уроків і вагомому внеску в її розв’язання українських учених-методистів. У схемах і таблицях автор пропонує порівняльний аналіз типів уроків мови і спонукає до подальших пошуків шляхів розв’язання цієї важливої проблеми в реалізації мовної освіти в Україні.

pdf
Creative Commons License

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.