Анотація
Розглянуто сутність та особливості поліфункціонування поняття «проектно-впроваджувальна діяльність» як складової педагогічної діяльності. Висвітлено методологію інноваційних процесів у системі освіти, проаналізовано науково-психологічні джерела, наукові дослідження, в яких розкрито феномен інноваційної діяльності. Подано обґрунтування закономірностей та принципів формування готовності вчителів до проектно-впроваджувальної діяльності, охарактеризовано специфіку інноваційної діяльності, представлено структурну модель поняття «моделювання» та концептуально-логічну схему реалізації інноваційної діяльності. Здійснено обґрунтування технології проектно-впроваджувальної діяльності, визначено завдання цього процесу, розкрито систему розвитку професійного потенціалу вчителя як інтеграційного показника готовності до впровадження інновації, авторське визначення логіки реалізації науково-методичного проекту впровадження інновації, узагальнено відповідні висновки

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.