Анотація
У статті розглянуто компетентнісні засади сучасного підручникотворення. Дано визначення поняття та проаналізовано основні положення компетентнісного освітнього підходу, обґрунтовано його вимоги до сучасної навчальної та навчально-методичної літератури. Визначено основні проблеми підготовки вчителів до підручникотворення, до застосування компетентнісних засад у процесі створення підручників та навчальних посібників. Окреслено шляхи розв’язання цих проблем у процесі професійної підготовки майбутніх учителів (на основі компетентнісного підходу в вищій освіті), підвищення кваліфікації педагогів в інститутах післядипломної педагогічної освіти, у процесі внутрішньошкільної методичної роботи.
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.