ІНТЕГРОВАНИЙ КУРС ЯК УМОВА ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ПРИРОДНИЧО–НАУКОВОЇ ОСВІТИ В СТАРШІЙ ШКОЛІ
pdf

Як цитувати

Ільченко, В., & Гуз, К. (2015). ІНТЕГРОВАНИЙ КУРС ЯК УМОВА ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ПРИРОДНИЧО–НАУКОВОЇ ОСВІТИ В СТАРШІЙ ШКОЛІ. Український Педагогічний журнал, (3), 116–125. вилучено із https://uej.undip.org.ua/index.php/journal/article/view/94

Анотація

Аналізується вплив інтегрованого курсу з природознавства на розвиток учнів-гуманітаріїв, підвищення стану здоров’я, рівнів інтелекту, природничо-наукової компетентності та інші риси особистості; розкриваються засади методичної системи формування інтегрованого курсу природознавства для 10−11-х класів; обґрунтовується соціальна, педагогічна й економічна доцільність реалізації змісту природничо-наукової освіти в старшій школі інтегрованим предметом.

pdf
Creative Commons License

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.