Анотація
Розглянуто проблему розвитку лінгвокультурологічної компетентності учнів у процесі навчання мов національних меншин у загальноосвітніх навчальних закладах України. Розкрито її значення та роль у розв’язанні завдань особистісно орієнтованого й комунікативно спрямованого навчання.Визначено поняття лінгвокультурологічної компетентності у контексті шкільної дидактики. Лінгвокультурологічну компетентність розглянуто як здатність учнів використовувати у процесі комунікації знання про культуру народу, що втілено в його національній мові; продуктивно взаємодіяти в умовах міжнаціонального спілкування. Зроблено висновок, що розвиток лінгвокультурологічної компетентності сприяє формуванню національної самосвідомості учнів і національної толерантності як запоруки соціальної продуктивної взаємодії народів України.

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.