ЕКСПЛІКАЦІЯ ПОНЯТТЯ «АВТОНОМНІСТЬ» У ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІЙ ЛІТЕРАТУРІ
PDF

Як цитувати

Герасимова, О. (2016). ЕКСПЛІКАЦІЯ ПОНЯТТЯ «АВТОНОМНІСТЬ» У ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІЙ ЛІТЕРАТУРІ. Український Педагогічний журнал, (2), 50–56. вилучено із https://uej.undip.org.ua/index.php/journal/article/view/168

Анотація

Статтю присвячено проблемі автономного навчання в цілому і автономного навчання в сучасному вищому навчальному закладі. Наводиться аналіз термінології, пов’язаної з питаннями автономії навчального процесу; розглядаються різні підходи до реалізації автономного навчання у вітчизняній і зарубіжній педагогіці. Аналізується також історія розробки зазначеної проблеми. З одного боку, автономне навчання розглядається як спосіб організації самостійної роботи студентів поза аудиторією, а з другого – як здатність особистості до самоврядування і саморефлексії в навчальному процесі. При цьому наголошується, що навчання може бути як масовим, так і дистанційним. Автономне навчання може розглядатися і як особлива система організації навчальної діяльності, заснована на вмінні вчитися самостійно.

PDF
Creative Commons License

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.