ПРАКТИЧНІ АСПЕКТИ ОРГАНІЗАЦІЇ ДОСЛІДНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ ІСТОРІЇ В ОСНОВНІЙ ШКОЛІ
pdf

Ключові слова

процес навчання історії
дослідницька діяльність
анкетування

Як цитувати

Мороз, П., & Мороз, І. (2018). ПРАКТИЧНІ АСПЕКТИ ОРГАНІЗАЦІЇ ДОСЛІДНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ ІСТОРІЇ В ОСНОВНІЙ ШКОЛІ. Український Педагогічний журнал, (4), 99–109. https://doi.org/10.32405/2411-1317-2018-4-99-109

Анотація

Статтю присвячено аналізу практики організації дослідницької діяльності в процесі навчання історії в закладах загальної середньої освіти. З метою встановлення фактичного стану використання дослідницького підходу у вивченні історії авторами статті було проведено анкетування вчителів, глибинні інтерв’ю та бесіди з ними. Аналіз відповідей вчителів дав авторам підстави стверджувати, що переважна більшість респондентів розуміє актуальність організації дослідницької діяльності в процесі навчання історії в основній школі та бажає освоїти відповідну методику. Результати анкетування також дали змогу авторам виділити основні чинники, що ускладнюють упровадження дослідницької діяльності в процес навчання історії. У статті визначено перспективи подальших досліджень, що пов’язані з розробленням, апробацією та впровадженням в освітній процес методики комплексного розвитку дослідницьких здібностей учнів, навчальних програм та шкільних підручників на засадах дослідницького підходу.

https://doi.org/10.32405/2411-1317-2018-4-99-109
pdf
Creative Commons License

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.