ВИКОРИСТАННЯ ІНТЕРАКТИВНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НАВЧАННЯ У ФОРМУВАННІ ПРОФЕСІЙНОЇ САМООЦІНКИ СТУДЕНТІВ – МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ
pdf

Як цитувати

Колесник, Л. (2015). ВИКОРИСТАННЯ ІНТЕРАКТИВНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НАВЧАННЯ У ФОРМУВАННІ ПРОФЕСІЙНОЇ САМООЦІНКИ СТУДЕНТІВ – МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ. Український Педагогічний журнал, (3), 170–178. вилучено із https://uej.undip.org.ua/index.php/journal/article/view/100

Анотація

Розглянуто практичний досвід використання інтерактивних технологій (з їх коротким описом), застосованих автором для формування професійної самооцінки майбутнього вчителя початкової школи. Охарактеризовано використання інтерактивних технологій на кожному етапі формування професійної самооцінки, їхні сильні та слабкі сторони, висвітлено актуальність упровадження інтерактивного навчання в освітній процес. Наприкінці статті подано результати діагностичного зрізу студентів експериментальної та контрольної груп, що засвідчують ефективне використання зазначених методів.

pdf
Creative Commons License

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.