Анотація
У статті обґрунтовується взаємозв’язок між характером розвитку порівняльної
педагогіки в Україні та суспільно-політичним контекстом. Цей взаємозв’язок простежено, починаючи від зародження «порівняльних» ідей в Україні у кордонах царської Росії, розвитку порівняльної педагогіки впродовж існування СРСР та її розквіту у період незалежності; зроблено висновок, що у незалежній Україні спостерігається зближення траєкторії розвитку національної порівняльної педагогіки з траєкторією розвитку порівняльної педагогіки у зарубіжжі; акцентовано на національній особливості розвитку порівняльної педагогіки – динамізмі, який пояснюється затребуваністю результатів, які продукує ця галузь педагогічної науки в умовах модернізації національної освіти, її входженням в європейський та світовий освітній простори; окреслено низку питань, які залишаються дискусійними для українських компаративістів.
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.