МЕТОДОЛОГІЯ ПОРІВНЯЛЬНИХ ПЕДАГОГІЧНИХ ДОСЛІДЖЕНЬ: ПРИНЦИПИ, ОСОБЛИВОСТІ
pdf

Як цитувати

Цюра, С. (2015). МЕТОДОЛОГІЯ ПОРІВНЯЛЬНИХ ПЕДАГОГІЧНИХ ДОСЛІДЖЕНЬ: ПРИНЦИПИ, ОСОБЛИВОСТІ. Український Педагогічний журнал, (4), 65–72. вилучено із https://uej.undip.org.ua/index.php/journal/article/view/117

Анотація

Розглянуто методологію порівняльного аналізу як конкретно-наукову, виокрем-
лено низку теоретичних концептів. Узагальнено принципи компаративного досліджен-
ня: пріоритетної спрямованості розвитку освітніх систем на забезпечення цінності лю-
дини і людського; дотримання системного підходу в дослідженні; єдності сенсів і цілей
педагогічної діяльності у світовій практиці та доцільності технологічної варіативності;
тотожності векторів часткового і загального в еволюції педагогічної емпірії.

pdf
Creative Commons License

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.