Анотація
Розглядаються суть теорії конструктивізму як складової сучасної філософії освіти, засади організації навчального процесу в контексті наведеної концепції. Аналізуються напрями організації процесу навчання студентів вищої школи на засадах конструктивізму: організація значущого пізнання; розвиток концептуального розуміння; залучення студентів до автентичної, професійно спрямованої діяльності; спонукання студентів до рефлексії власних дій; забезпечення розвивального характеру навчально-пізнавальної діяльності; створення спільноти учіння; розвиток внутрішньої мотивації навчання студентів; підтримка їхньої індивідуальної своєрідності. Доводиться значущість діяльності викладача вищої школи як фасилітатора для підтримки й допомоги студентам у навчальному процесі.
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.