Анотація
Статтю присвячено вивченню процесу сучасних європейських реформ у галузі вищої освіти. Досліджено питання структурної реформи в галузі вищої освіти – Болонської реформи – та питання реформи у галузі освітнього менеджменту та управління вищими навчальними закладами. Проаналізовано дві глобальні мети Болонської реформи, такі як реструктуризація систем вищої освіти та інтернаціоналізація вищої освіти й мобільність учасників освітнього процесу. У статті також виокремлено основні аспекти в межах трансформації структури управління вищими навчальними закладами і освітнього менеджменту. Проаналізовано «виклики» для професії університетського викладача в умовах сучасних європейських реформ у галузі вищої освіти.
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.