Анотація
У статті висвітлено закономірності між особливостями реалізації компетентнісного підходу та структуруванням географічних курсів в основній школі на понятійній основі, а також деякі особливості розкриття геополітичних питань в процесі вивчення географії України в розрізі глобальних світових географічних процесів та явищ у відповідних географічних курсах для загальноосвітніх навчальних закладів. Специфіка реалізації компетентнісного підходу до вивчення географії України розкривається у реалізації всіх компонентів компетентності. Виявлено, що розгляд геополітичних питань повинен опиратися на певний рівень когнітивного компоненту, що допомагає усвідомити основні геополітичні категорії.
![Creative Commons License](http://i.creativecommons.org/l/by/4.0/88x31.png)
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.