ДЕЯКІ АСПЕКТИ РЕАЛІЗАЦІЇ КОМПЕТЕНТНІСНОГО ПІДХОДУ В ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ ГЕОГРАФІЇ УКРАЇНИ В ОСНОВНІЙ ШКОЛІ
PDF

Як цитувати

Надтока, В. (2016). ДЕЯКІ АСПЕКТИ РЕАЛІЗАЦІЇ КОМПЕТЕНТНІСНОГО ПІДХОДУ В ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ ГЕОГРАФІЇ УКРАЇНИ В ОСНОВНІЙ ШКОЛІ. Український Педагогічний журнал, (3), 84–92. вилучено із https://uej.undip.org.ua/index.php/journal/article/view/191

Анотація

У статті висвітлено закономірності між особливостями реалізації компетентнісного підходу та структуруванням географічних курсів в основній школі на понятійній основі, а також деякі особливості розкриття геополітичних питань в процесі вивчення географії України в розрізі глобальних світових географічних процесів та явищ у відповідних географічних курсах для загальноосвітніх навчальних закладів. Специфіка реалізації компетентнісного підходу до вивчення географії України розкривається у реалізації всіх компонентів компетентності. Виявлено, що розгляд геополітичних питань повинен опиратися на певний рівень когнітивного компоненту, що допомагає усвідомити основні геополітичні категорії.

PDF
Creative Commons License

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.