Анотація
У статті акцентовано увагу на сутнісній специфіці понять «управління» та «лідерство», окреслено управлінські та лідерські здібності, їхні спільні та відмінні концепти. На основі функційно-діяльнісного і структурно-психологічного критеріїв розглянуто управлінські здібності молодших школярів. Охарактеризовано лідерські здібності учнів початкової школи. Визначено структуру управлінсько-лідерських здібностей молодших школярів, до яких зараховано здатність генерувати нові ідеї та запалювати ними інших, вміння спілкуватися, працювати в команді, здійснювати організацію, керівництво та координацію діяльності, перевірку та самоперевірку, уміння роботи з текстовою інформацією, наявність відповідних рис характеру та якостей особистості.
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.