ПСИХОЛОГІЧНА СТРУКТУРА ПРОГНОЗУВАННЯ РОЗВИТКУ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ
PDF

Як цитувати

Гораш, К. (2016). ПСИХОЛОГІЧНА СТРУКТУРА ПРОГНОЗУВАННЯ РОЗВИТКУ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ. Український Педагогічний журнал, (4), 94–99. вилучено із https://uej.undip.org.ua/index.php/journal/article/view/215

Анотація

У статті йдеться про прогнозування розвитку загальної середньої освіти як науково-організовану фахову діяльність, яка ґрунтується на сучасних досягненнях науки і техніки та спрямована на розроблення прогнозів про стан, перспективи і проблеми розвитку загальної середньої освіти у ближньому і дальньому майбутньому. На основі теоретичного аналізу положень і ключових понять з проблеми дослідження автором обґрунтовано психологічну структуру прогнозування розвитку загальної середньої освіти та розкрито специфічний зміст її компонентів (мотивації, цілей, предмета, об’єктів, суб’єктів, змісту, методів, засобів і результатів).

PDF
Creative Commons License

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.