ТЕХНОЛОГІЯ КОНСТРУЮВАННЯ ІНСТРУМЕНТАРІЮ ФОРМУВАЛЬНОГО ОЦІНЮВАННЯ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ УЧНІВ ПЕРШОГО ТА ДРУГОГО КЛАСІВ
pdf

Ключові слова

початкова школа
формувальне оцінювання
інструментарій оціню- вання
технологія конструювання інструментарію оцінювання

Як цитувати

Онопрієнко, О. (2019). ТЕХНОЛОГІЯ КОНСТРУЮВАННЯ ІНСТРУМЕНТАРІЮ ФОРМУВАЛЬНОГО ОЦІНЮВАННЯ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ УЧНІВ ПЕРШОГО ТА ДРУГОГО КЛАСІВ. Український Педагогічний журнал, (1), 77–85. https://doi.org/10.32405/2411-1317-2019-1-77-85

Анотація

У статті розглядається питання дидактичних засад упровадження формувального оцінювання навчальних досягнень учнів 1 і 2 класів в умовах Нової української школи. Аналізуються вітчизняні й зарубіжні педагогічні джерела, присвячені проблемі впровадження формувального оцінювання в освітній практиці. Запропоновано авторське бачення технології конструювання інструментарію формувального оцінювання навчальних досягнень учнів першого циклу навчання, заснованої на теорії поетапного формування розумових дій Петра Гальперіна і таксономії рівнів засвоєння діяльності Володимира Беспалька, що зумовило визначення складності діагностувального завдання для кожного етапу процесу навчання.

https://doi.org/10.32405/2411-1317-2019-1-77-85
pdf
Creative Commons License

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.