Анотація
У статті розглянуто проблему організації навчального процесу в умовах пандемії COVID-19. Аналізується досвід китайських вчителів у впровадженні дистанційного навчання. Автор робить висновок, що ключовими елементами, на які орієнтувалися вчителі та педагогічні колективи Китаю для забезпечення успішного онлайн-навчання є ефективні служби технічної, соціальної та емоційної підтримки всіх учасників навчального процесу, надійна комунікаційна платформа, зручні інструменти навчання, належні цифрові ресурси, професійний розвиток, регулярне спілкування з колегами, тісна співпраця з батьками учнів, скорочення/спрощення навчального навантаження, різноманітні методи навчання та гнучкі навчальні організації тощо. Набутий досвід і можливості зумовлюють певні тенденції в майбутньому розвитку шкільної освіти Китаю, а саме зміщення уваги і зусиль у бік підвищення інформаційної грамотності вчителів та учнів, оптимізації інформаційного середовища, урізноманітнення методів та організації навчання.
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Авторське право (c) 2020 Оксана Шпарик