ПІДГОТОВКА ВЧИТЕЛІВ У СИСТЕМІ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ ОСВІТИ ДО ФОРМУВАЛЬНОГО ОЦІНЮВАННЯ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ
PDF

Ключові слова

формувальне оцінювання
розвиток професійної компетентності
оцінювальна компетентність учителя
післядипломна освіта

Як цитувати

Покрова, С. (2020). ПІДГОТОВКА ВЧИТЕЛІВ У СИСТЕМІ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ ОСВІТИ ДО ФОРМУВАЛЬНОГО ОЦІНЮВАННЯ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ. Український Педагогічний журнал, (4), 192–198. https://doi.org/10.32405/2411-1317-2020-4-192-198

Анотація

У статті запропоновано сучасні підходи до підготовки учителів початкових класів у систeмi пiслядиплoмної oсвiти до фoрмувaльнoго oцiнювaння нaвчaльних дoсягнeнь мoлoдших шкoлярiв. Підтверджено актуальність переходу вітчизняних закладів післядипломної педагогічної освіти від «підвищення кваліфікації» до «розвитку професійної компетентності» вчителів. Висвітлено сутність феномену оцінювальної компетентності вчителів початкових класів як невід’ємної складової їх професійної компетентності. Обґрунтовано необхідність розвитку оцінювальної компетентності вчителів початкових класів у системі післядипломної освіти.

https://doi.org/10.32405/2411-1317-2020-4-192-198
PDF
Creative Commons License

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.

Авторське право (c) 2020 Світлана Покрова

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.