Анотація
У статті запропоновано сучасні підходи до підготовки учителів початкових класів у систeмi пiслядиплoмної oсвiти до фoрмувaльнoго oцiнювaння нaвчaльних дoсягнeнь мoлoдших шкoлярiв. Підтверджено актуальність переходу вітчизняних закладів післядипломної педагогічної освіти від «підвищення кваліфікації» до «розвитку професійної компетентності» вчителів. Висвітлено сутність феномену оцінювальної компетентності вчителів початкових класів як невід’ємної складової їх професійної компетентності. Обґрунтовано необхідність розвитку оцінювальної компетентності вчителів початкових класів у системі післядипломної освіти.
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Авторське право (c) 2020 Світлана Покрова