Анотація
Статтю присвячено вшануванню світлої пам’яті доктора педагогічних наук, професора, члена-кореспондента НАПН України, заслуженого діяча науки і техніки України Н. Й. Волошиної з нагоди 80-річного ювілею. Актуалізовано питання ролі вченої-методиста як фундатора наукової школи, внеску її наукового доробку в розвиток вітчизняної методики навчання української літератури в закладах загальної середньої і вищої педагогічної освіти. Представлено основні підходи до визначення терміна «наукова школа», виокремлено істотні ознаки понять «наукова школа в методиці літератури», «наукова школа Н. Й. Волошиної». Проаналізовано науково-методичні студії Н. Й. Волошиної, що стали теоретичним підґрунтям для створення наукової школи в предметній методиці. Окреслено концепти цієї наукової школи в контексті сучасних завдань шкільної літературної освіти.
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.