Анотація
Розглянуто питання розвитку емоційного компонента образного мовлення молодших учнів зі зниженим зором, яке має важливе значення для корекції відхилень розвиткові, що виникли внаслідок порушення зору. Визначено, що емоційний компонент образного мовлення передбачає вміння дітей розповідати про свої почуття та емоції від прочитаного художнього тексту, аналізувати емоційний стан персонажів, співпереживати їм тощо. Це дає змогу виховувати в дітей високу внутрішню культуру. Виявлено такі критерії вивчення емоційного компонента: сформованість навички виразного читання вголос, розуміння прочитаного (визначення основної думки; вміння відтворювати послідовність подій, встановлення смислових, причинно-наслідкових зв’язків тощо). Констатовано недостатній рівень володіння молодшими учнями зі зниженим зором емоційним сприйманням образного мовлення, що не сприяє точності та виразності передавання тієї чи іншої інформації дітьми. Визначено недостатність уявлень про предмети та явища навколишньої дійсності, на які можна було б спиратися в процесі пояснення вжитих в тексті виразників образності.
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.