Анотація
У статті висвітлюються основні зміни в розвитку шкільної освіти Великої Британії. Автор описує найбільш розповсюджені тенденції шкільної освіти в різних країнах. Це такі тенденції, як гнучкі аудиторії, авторський вміст вчителів, миттєва оцінка, перевернуте навчання, освітні технології. Йдеться й про чинники, які формують ці тенденції. Автор також приділяє увагу питанню забезпечення дітей знаннями та навичками, які допоможуть їм бути конкурентноспроможними на ринку праці в майбутньому. Висвітлюються питання освітніх технологій та можливостей їх використання для надання допомоги в навчанні та оцінюванні в класі. Це такі шляхи, як підвищення гнучкості, покращання зворотного зв’язку, розпізнавання та розуміння відмінності, розуміти важливості емоцій
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.